بازی های بومی و محلی فقط تفریح و سرگرمی نیست!


ورزش

این وبلاگ جهت آشنایی شما ورزش دوستان با برخی از ورزش ها وکمی هم مزاح برای تفریح ساخته شده.امیدوارم که راضی باشید.

بازی های بومی و محلی فقط تفریح و سرگرمی نیست!
 

اخبار داخلی -غلامرضا جعفری، رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در گفت و گو با رادنیوز، از توسعه فعالیت های این فدراسیون ورزشی خبر داد.
 به گزارش رادنیوز، غلامرضا جعفری، رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، با اشاره به این نکته که بازی های بومی و محلی فقط تفریح و سرگرمی نیستند و از طریق ترویج و تبلیغ این بازی ها می توان حتی میراث فرهنگی یک ملت را به نسل های بعدی و جوامع بشری مختلف معرفی کرد، گفت: ما در فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی به طور همزمان دو رویکرد داریم. یکی این که ورزش های کلاسیک مانند دوومیدانی و ... که با زندگی و کار روستاییان گره خورده را مدنظر قرار بدهیم و دیگری هم بحث توجه به بازی های بومی و محلی ایران در هر منطقه است. البته در مسابقات و جشنواره هایی که با حضور روستاییان عزیز برگزار می شود، قطعا رشته های محبوب و جوان پسند مثل والیبال و فوتبال که مورد توجه روستاییان عزیز است، کنار بازی های بومی و محلی و به منظور ایجاد جذابیت مدنظر قرار می گیرند.
 جعفری افزود: ما در این فدراسیون با جامعه مولد کشور که روستاییان عزیز هستند، سروکار داریم وباید نگاه مان به گونه ای باشد که در بخش تربیت نیروی انسانی متعهد موفق باشیم. ترویج و احیای ورزش های سنتی، برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی و افزایش میل و رغبت جامعه روستایی کشور به انجام فعالیت های ورزشی از دیگر اهداف ماست که سعی می کنیم با همکاری ارگان ها و نهادهای مختلف به اهداف مان برسیم.
 رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی ادامه داد: یکی از این ارگان ها سازمان بسیج ورزشکاران است که می تواند در ترویج ورزش های سنتی و تربیت نیروی انسانی متعهد به فدراسیون ما کمک کند. به همین دلیل بنده روز گذشته دیداری با برادرمان آذرنوش، رییس جدید سازمان بسیج ورزشکاران داشتم که به اتفاق ایشان به بررسی راهکارهای همکاری مشترک سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی پرداختیم و به امید خدا در آینده ای نزدیک با همکاری این عزیزان اقدام به برگزاری جشنواره های فرهنگی و وررزشی خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Design By : Susa Theme